Rakat

… egy újabb WordPress honlap…

A székhelyszolgáltatás iratai 2019-10-20

székhelyszolgáltatás költségei

székhelyszolgáltatás költségei

Nézzük, milyen iratokra van szüksége a Budapesti székhelyszolgáltatásunk igénybevételéhez. Személyi igazolvány, lakcímkártya, adóigazolvány. társasági szerződés vagy alapító okirat, aláírási minta vagy aláírási címpéldány. Amennyiben nem személyesen szeretne szerződést kötni, akkor lehetőség van meghatalmazottat küldeni a budapesti székhelyszolgáltató irodánkba. Ha meghatalmazottal kötünk székhelyszolgáltatást, akkor a következő iratokra van szükség. Két tanú aláírásával igazolt meghatalmazás, az ügyvezető személyes adatainak fénymásolata, az Ügyvezető aláírási mintája vagy aláírási címpéldánya, társasági szerződés vagy alapító okirat, valamint a Meghatalmazott személy személyes papírjai. Ön elfoglalt üzletember és nincs ideje eljönni a budapesti székhelyszolgáltató irodánkba? E-mailben elküldi nekünk a szükséges adatokat a szerződés megkötéséhez, és mi a kész szerződéssel, előre egyeztetett időpontban várjuk Önt. Mire vár még, hívjon most a topcegalapitas.com oldalon megadott telefonszámon, és vegye igénybe kedvező áron a budapesti székhelyszolgáltatásunkat.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>