Rakat

… egy újabb WordPress honlap…

Egy székhelyszolgáltatás előnyei 2021-01-15

székhelyszolgáltatás költségei

székhelyszolgáltatás költségei

A magyar jogszabályok alapján minden cégnek rendelkeznie kell hivatalosan bejelentett székhellyel. A székhely a hivatalos levelek fogadására és tárolására alkalmas hely. Vannak olyan cégtulajdonosok, akik számára ez nehézségeket okozhat, mivel külön irodát bérelni meglehetősen költséges lenne.  A székhelyszolgáltatás biztos pontnak és egyszerű megoldásnak bizonyul mindazok számára, akik nem akarják a saját otthonukba vagy külön irodába bejelenteni a cégük székhelyét. Ez számukra plusz kiadásokkal és különféle kellemetlenségekkel járna. A székhely szolgáltató a szerződés értelmében állandó postai címnek lesz bejelentve, mely jól látható helyen kiállítja a vele szerződésben állók cégtábláját. Itt fogadják a cégek hivatalos leveleket, itt bonyolítják le az adminisztrációt, tehát az adott cég bejegyzett irodája, levelezési címe. Váratlan revíziók alkalmával ide érkezik a NAV is. A székhelyszolgáltatás lényege, hogy levegye ezeket a terheket a cég válláról, pénzt és időt megtakarítva. Kedvező feltételekért hívja a topcegalapitas.info oldalon található telefonszámot!

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!

Email cím (nem tesszük közzé) A kötelezően kitöltendő mezőket * karakterrel jelöljük

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>